GRY

czwartek, 6 sierpnia 2015

67 ♥

hej :D 
nowe książki, zeszyty, przybory... kupione
wow jak ja się cieszę 
zawsze tak jest 
na początku roku a nawet jeszcze w wakacje zachwycam się niezmiernie tym wszystkim 
natomiast pod koniec roku nie mogę na to patrzeć
może teraz będzie inaczej 
w końcu nowa szkoła, nowi ludzie, nowa ja ?   
kurcze stresuję się, niby nic niezwykłego, wyjeżdżam mieszkać i uczyć się do nowego miasta
oddalonego od mojego domu o ponad 70 km 
i będę totalnie sama...
tyle pytań na które nikt nie udzieli mi odpowiedzi tylko sama będę musiała poczekać co przyniesie los.
gdy ludzie dowiadują się że idę do plastyka  gratulują mi i mówią że to dobrze iż podążam za marzeniami 
jednak teraz gdy kończą się wakacje zaczynam zdawać sobie sprawę z tego  iż będę musiała zostawić przyjaciół, rodzinę, dom
niby będę przyjeźdżać co tydzień ale jednak to nie to samo...
dobra koniec tych przemyśleń zapraszam do oglądania zdjęć ;) 

 


niebieski to mój ulubiony kolor i przyznam że mam trochę sporo niebieskich bransoletek 
jednak ta jest wyjątkowa za sprawą tej małej sówki
niby nic wielkiego a zmienia wszystko 

 ,,laleczki,, zaczęłam rysować już jakieś pół roku temu a nadal efekt jaki mi wychodzi w pełni mnie nie satysfakcjonuje, może za kolejne pół roku mi się uda xD

piosenka :

Lauren O'Connell - House of the Rising Sun


pozdrawiam ;) 
 

4 komentarze:

  1. Też lubię nowe książki i zeszyty, ale w połowie roku mam ich dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno dasz sobie radę z nową szkoła:) Kolejny śliczny rysunek...

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, ten pierwszy rysunek jest cudowny! Bransoletka też mi się podoba :D
    Mam nadzieję, że jakoś poradzisz sobie w nowej szkole :) W każdym razie, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba za dużo myślisz o szkole i nowych znajomych, bo coś zapominasz o blogu. :D

    OdpowiedzUsuń