GRY

wtorek, 4 sierpnia 2015

66 ♥

hej :D 
jej czemu jest tak gorąco 
jestem dość ciepłolubna jednak w taką pogdę jak dziś nie mam nawet ochoty wjyśc z domu 
i czuję że się rozpuszczam xD 
miałam w planach podróż pociągiem nad wodę 
jednak chyba sobie daruję xD 
coś czuję że w pociągu czułabym się jak kostka lodu w gorącej herbacie xD 


Tych cudownych rączek użyczył mi mój siostrzenic który ostatnio nie opuszcza mnie na krok  xD 
i to właśnie on zmotywował mnie do pokolorowania ich  xD




jest tu ktoś z wąsaczy ? :D

piosenki : 

Major Lazer - Powerful (feat. Ellie Goulding & Tarrus Riley) 




Lykke Li - No Rest For The Wicked (Robin Schulz Edit)



pozdrawiam ;) 

2 komentarze:

  1. Pozdrawiam pana od słodkich rączek. :) Super rysunki!
    Chętnie ochłodziłabym się w jakiejś wodzie, ale jest tak gorąco, że nie ruszam się z domu. Ale ze mnie człowiek pomyłka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się ten wąsaty rysunek :D Ale reszta też jest świetna!

    OdpowiedzUsuń