GRY

niedziela, 23 sierpnia 2015

68 ♥

hej :D 
ostatnio udało mi się wyjechać na tydzień nad wodę 
( dokładnie do Okuninki )
przez co nie dodałam ani jednego posta xD 
Tak naprawdę w domu byłam już we wtorek 
ale ten tydzień był tak bardzo zakręcony
spotkanie z nową klasą 
z moimi cudownymi znajomymi 
no i oczywiście spotkanie z kimś kto bardzo zmienił moje życie 
nie wiedziałam że po kilku dniach znajomości można wiedzieć o kimś tak wiele  
mam taki straszny mętlik w głowie... 
robienie biżuterii nie sprawia mi już takiej przyjemności jak kiedyś 
i zastanawiam się czy nie przestać 
ale nie martwcie się, teraz za to rysuję znacznie częściej 
i przyznam nie skromnie że moje prace nawet mi się podobają xD 

dziś dwa rysunki :




piosenka :

Arctic Monkeys - Crying Lightning



pozdrawiam ;)  

3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten pierwszy rysunek :) Jeśli chodzi o robienie biżuterii, to ja bym na twoim miejscu zrezygnowała. Z doświadczenia wiem, że nie warto zajmować się rzeczami, które nie sprawiają żadnej przyjemności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy rysunek jest cudowny <3
    Propsy za symertię, której nigdy nie ogarnę tak bardzo jak ty xDDDD

    Spotkanie z ludźmi z klasy? hm hm...XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Szacun za oba rysunki! Pierwszy fantastyczny, a ten ostatni mega uroczy!

    OdpowiedzUsuń