GRY

sobota, 17 stycznia 2015

58 ♥

hej ;D
przed świętami udało mi się zdobyć zniszcz ten dziennik 
wiem że aktualnie w necie jest mnóstwo pomysłów jak go zniszczyć 
ale ja też postanowiłam dorzucić swoje 3 grosze :D
ahhaahah moja oryginalność dosięga dna 
ale oprócz uzupełniania dziennika udało mi się również stworzyć parę bransoletek no i oczywiście 
nowe rysunki przedstawiające hmm laleczki z ogromnymi oczami :D 
zapraszam do oglądania zdjęć ♥  :























































































pozdrawiam  ;D

3 komentarze:

  1. Ja niedługo wstawię kolejny post z dziennikiem. :D
    Super jest ten rysunek!

    OdpowiedzUsuń
  2. śweitne pomysły ! Też chcialam bardzo ten dziennik ale nie ma go już stacjonarnie :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne strony i bardzo ładne bransoletki. :)

    OdpowiedzUsuń