GRY

poniedziałek, 20 lipca 2015

62 ♥

hej ;D 
kiedy kupowałam zniszcz ten dziennik myślałam że raczej będę go dekorować 
a nie niszczyć jednak teraz patrząc na jego stan myślę że jest bardziej zniszczony niż upiększony xD 
no trudno... xD
widocznie takie są moje zdolności dekoracyjne xD

(obrazek kota nie jest na stałe ;)



 (po bokach dziennika znajdują się wypisane moje ulubione zespoły i książki, niestety nie zrobiłam zdjęcia      gdy jeszcze dało się to rozczytać a teraz wygląda to jak przypadkowe kreski xD )
a no i oczywiście pisiont złoty wystaje )


Felix Jaehn - Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson


Years & Years - Take Shelter


pozdrawiam ^^

4 komentarze:

  1. Wstyd mi, bo mój dziennik przy Twoim wygląda na nowo kupiony. :D
    O, świetne piosenki! W następnym poście(muzycznym :D) też pojawi się Years&Years.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale Ty robisz zadania bardzo starannie i ładnie a ja nie xD a więc czekam na post ^^

      Usuń
  2. Tak się zastanawiam, nie zrobiłabyś może kiedyś posta poświęconego swojemu dziennikowi? Z chęcią zobaczyłabym, jak wyglądają uzupełnione przez Ciebie strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm jeśliby się udało mogę dodać takiego posta nawet dzisiaj ;D

      Usuń