GRY

niedziela, 15 czerwca 2014

34 ♥

siema :D
jestem padnięta
byłam dziś na festynie, kręciłam się na zipperze :D
tak szczerze to była chyba jedyna atrakcja dla mnie
reszta rzeczy była przeznaczona dla dzieci
niestety tak się złożyło że gdy jeździłam z siostrzeńcem (6 lat) na karuzeli zauważyły mnie koleżanki
będą miała ze mnie niezłą bekę przez kilka dni -_-
jadłam dziś pyszniastego gooofera z brzoskwiniami i bitą śmietaną ♥
niestety na watę cukrową się nie odważyłam
znając mnie cała bym się uwaliła w tej wacie -_-
chociaż szkoda ponieważ były różnokolorowe

dziś dwie bransoletki :






















































































































































  

































































2 komentarze: