GRY

wtorek, 17 czerwca 2014

35 ♥

siemanko :D
i jak chodzicie jeszcze do szkoły  ?
bo ja nie ^^
wydarzenie dnia:
siedzę sobie spokojnie z rodzinką przy obiedzie, słuchamy radia, gdy nagle reklama jakiegoś środka na potencję
to było żałosne  -_-
nie wiem jak to możliwe ale przeziębiłam się
kurcze niby tak ciepło i wg a ja łażę ciągle z chusteczką
jestem jakaś dziwna :D
ostatni przeczytałam książkę ,, nie dla mięczaków ,, i serdecznie ją polecam
łatwo i przyjemnie się ją czyta , jedyny minus to to iż jest bardzo krótka :(

łapcie nowe nutki :

     



 

dziś dwa rysunki no i oczywiście moje cudowne kwiatki w wazonie  ♥ :


































































 



















































































 






































































































































































całuję ♥ 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz