GRY

sobota, 13 września 2014

44 ♥

hejka ^^
jak tam weekend ?
bo u mnie całkiem nieźle, zaraz będę szykować się na ognisko  :D
jej nadal nie przyzwyczaiłam się do wstawania tak wcześnie
niby na pierwszych lekcjach nie czuję się aż tak bardzo zmęczona
ale ostatnie to istny koszmar
najgorsze jest to że w piątek na końcu mamy historię
( nie jestem zbyt dobra z historii) a ja prawię śpię na lekcji -_-
w tym roku mamy niezbyt fajny plan lekcji
wf podzielili nam na 4 dni po 1 lekcji
zanim się przebierzemy i zrobimy rozgrzewkę pół lekcji minie :(
dziś wyszłam na krótki spacer po polu :D
przechodząc obok truskawek zauważyłam jedną czerwoną
była tak pyszna i słodka że postanowiłam poszukać więcej
i nie było to takie trudne jak mi się wydawało  ponieważ było ich dość sporo ^^
przyznam że trochę mnie to zdziwiło że teraz są jeszcze truskawki :)

dziś na słodko ♥
i love muffin :

































































wybaczcie ale niestety nie umiem robić zdjęć modelinie więc figurki wyszły trochę kiepsko :(


























































































































































































a tu już zaczynają się prezenty dla mojej koleżanki ♥
bardzo długo zastanawiałam się nad bransoletką dla niej
i postanowiłam że zrobię z jej imieniem, sowa też nie jest przypadkowa ^^










































































 hahaha a tu śmieszna naklejka, poobklejałam nimi całą kopertę :D


















kupiłam jej również kubek i dużą świeczkę zapachową  *-*

















 HAPPY PARTY ♥



 całuję :*

2 komentarze:

  1. Apetyczna muffinka i figurki. Śliczna bransoletka i ciekawy kubek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka hmm...widziałam już gdzieś podobną hmmm xD

    OdpowiedzUsuń