GRY

sobota, 6 września 2014

43 ♥

siema :D
w końcu weekend
miałam dziś odespać, jednak nie do końca mi się to udało :(
teraz czuję się jak jakiś zoombie, zero energii ...
kurcze wy też macie tak dużo kartkówek ?
jeszcze niczego nowego się nie uczyliśmy a już robią nam kartkówki -_-
pierwszy raz zrobiłam sobie plan dnia
i jak na razie daje mi się dostosowywać do niego :)
jednak rano totalnie nie  mogę zwlec się z łóżka
jeszcze rok temu wstawałam o 7.oo do szkoły i było to dla mnie nie lada wyzwanie
a w tym roku muszę wstawać o 6.oo -_-
ale jest w tym jeden plus, nie muszę przynajmniej czekać na autobus tylko od razu jadę do domu :)


wiem że to trochę dziecinne ale strasznie mi się spodobał ten kucyk więc postanowiłam go narysować :D























































































































 


















 



































 































































































































































































pozdrawiam ^^

3 komentarze:

  1. A ja się dziś wreszcie wyspałam! :D
    Ładne prace, super pierścionek. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fluttetshy! ^^(Tak to jest jak ma się 8 letnia kuzynke xd) pierścionek. ..kocham *-*

    OdpowiedzUsuń