GRY

sobota, 11 października 2014

47 ♥

hejooo ^^
jak tam u was weekend ? 
bo u mnie dość klimatycznie :D
hmm pierwszy raz w tym tygodniu mam dobry humor
może to zasługa tego iż byłam dziś na zakupach a chodzić na zakupy uwielbiam ^^
a może tego że spotkam się jutro ze znajomymi, oooo tak ta wizja wydaję się być bardzo zaczepiasta  *-*
uzupełniłam dziś trochę zasoby moich świec zapachowych i kupiłam śliczne fioletowe diamenciki
już mam  na nie pomysł więc czekajcie na diamencikowe szaleństwo ^^

niedawno na plastyce bawiliśmy się w Jacksona Pollocka i malowaliśmy obraz wzorowany na tym :





w mojej klasie jest 22 osoby ( ja jestem ostatnia 22 ^^ ) i tylko 6 osób przyniosło farby -_-
więc mieliśmy strasznie mało kolorów ale i tak wyszło nawet spoko
niestety nie zrobiłam zdjęć :(

ostatnio się zastanawiałam nad poczynaniami ludzi ( hahaha rozkimina ady )
i doszłam do wniosku że nie warto ufać prawie nikomu :(
wiele przyjaciółek obgaduje się za placami a to jest dość smutne
ojej i znowu na koniec smutne przemyślenia, mam nadzieję że mi wybaczycie ♥

hmm i nowa cudooooowna nutka *-*





a tu już moja biżuteria hand made :

































































































































































































































































































































































































































pozdrawiam ♥

1 komentarz:

  1. Ładne bransoletki. :)
    Muszę wreszcie wybrać się na jakieś zakupy!

    OdpowiedzUsuń