GRY

sobota, 18 października 2014

48 ♥

siemanko ^^
ach w końcu odrobinka wolego 
można poleżeć do południa w łóżku  *-*
tak wiem jestem strasznym leniuchem :D
jej jestem  padnięta
jednak tak bardzo szczęśliwa
spotkanie ze znajomymi - tak to kocham
tak bardzo się za nimi stęskniłam ♥
miałam zamiar zrobić dziś ciasto snickers
obrałam nawet orzechy włoskie ze skórki ale stwierdziłam że za dużo z nim roboty
i sobie darowałam XD
może macie jakieś sposoby na mobilizację ?

dziś pokażę wam parę bransoletek i zawieszkę do naszyjnika :D

 i oczywiście nowa nutka ♥
 



hahahaahha to chyba najdłuższy post w historii tego bloga :D
jednak nie mogłam się zdecydować które zdjęcia wybrać ^^

















































































































 























 





























































































































































 










































































































































































 











 
































































































 




















































































































































 


































przesyłam całusy :*
komentujcie oceniajcie obserwujcie ;)

1 komentarz:

  1. Dlaczego WSZYYYYYSTKIEEEE twoje bransoletki wymiatają?xD *-* A w tej z rowerem to się na maksa zakochałam ♥♥♡♡♡♥♥♥ (lubię jeździć na rowerze xDDSSSD)

    OdpowiedzUsuń