GRY

niedziela, 2 listopada 2014

51 ♥

hej ;D
wczoraj postanowiłam że pojeżdżę  trochę na rowerze 
hmm, tak pojeździłam trochę i się zmęczyłam :D
więc miałam zamiar wpaść na chwilę do znajomych a potem kontynuować moją wycieczkę 
ale było tak zaczepiście aż szkoda mi było odjeżdżać
no i oczywiście wczoraj był lajw z wezą do 24
pod koniec prawie spalam ale wytrwałam do końca ^^ 
może był ktoś z was ? 
 
                                          nowa nutka :
                                   

dziś pokażę wam 2 bransoletki, pojemnik na flamastry i rysunek ślicznych króliczków ♥
no i oczywiście charakteryzacja rany na dłoni
wiem że Halloween już minął  ale bardzo mi spodobała
a wy co myślicie ? :D






























































































































































































































































































































































































































































pozdrawiam ♥

3 komentarze: