GRY

niedziela, 23 listopada 2014

55 ♥

siema ^^
w końcu miałam czas obejrzeć jakiś film
poszukałam więc  trochę w necie i znalazłam film „wspaniała “
przyznam że po obejrzeniu zwiastuna miałam mieszane uczucie
jednak film okazał się być naprawdę urzekający
z całego serca chciałabym go polecić
a oto zwiastun:

oprócz tego zrobiłam parę nowych bransoletek a nawet udało mi się coś narysować
w sobotę byłam na urodzinach u mojej siostrzenicy
wybrałam jej zabawkową kuchenkę którą składałam  chyba z godzinę :D
gdy skończyłam  jej radość była bezcenna ^^

                                          nowa nutka :


dziś pokażę wam dwie bransoletki, naszyjnik i rysunek :
no i oczywiście moje dwie nowe zdobycze czyli dwa lakiery i śliczny świecznik :



















































































































































































































































































































































































































































































pozdrawiam *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz