GRY

czwartek, 14 sierpnia 2014

40 ♥

hej*-*
jejku wreszcie się  wyspałam
cała rodzinka pojechała rano na zakupy i nikt mnie nie budził :)
w dni takie jak ten (cały dzień lenienia się)
nie wyobrażam sobie jak za niecałe 3 tygodnie będę musiała wstawać o 6.00
i siedzieć w szkole do 15.00
ta myśl jest przygnębiająca :(
dobra już nie myślę o tym
przecież jeszcze trwają wakacje :D
ostatnio kupiłam sobie cudowną książkę
mianowicie agathę raisin ^^
uwielbiam ją i zamierzam przeczytać wszystkie książki z tej serii
niestety to będzie trudne ponieważ w empiku jej nie sprzedają :(
jak na razie tylko w biedronce udało mi się wypatrzeć parę egzemplarzy:D

dziś dwa rysunki arielki :
drugi rysunek (kolorowy) powstał dlatego iż odbiły się kontury od pierwszego
i szkoda było mi marnować kartkę :D













































 a oto ta cudna książka :D
tutaj akurat pierwszy tom :

















 wiem że dużo osób robi takie kolczyki jednak nie miałam innego pomysłu na te różyczki :




















 
















 te dwie pary kolczyków robiłam z myślą o mojej siostrze ♥
dla mnie są trochę za duże :




































































































i znów przerobione pudełeczko
tym razem chyba po perfumach :3











































przesyłam całusy ;*

2 komentarze:

  1. Jejku, jakie wszystko śliczne :D Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Arielka jest taka hypnotajzing xD świetna jest xd♥

    OdpowiedzUsuń