GRY

środa, 27 sierpnia 2014

42 ♥

hej *-*
jejku przede mną trudne zadanie
wstać jutro rano
to dość dziwne lecz ostatnio nawet o 9.oo nie chce mi się wstawać
zrobił się ze mnie straaaaaszny leń :D
a tak niedawno mama mówiła na mnie ranny ptak
mogłam bezproblemowo wstać nawet o 6.oo
jednak strasznie kocham zakupy
więc mogę się poświęcić
przy okazji wstąpię do nowej kawiarenki ^^
wczoraj znowu byłam na grzybach i uzbierałam 3/4 siatki więc nie jest źle jak na tak mały las
dziś siostra była na grzybach (w innym lesie) i uzbierała caaały koszyk
teraz zapach grzybów roznosi się po całym domu :3

nowa piosenka ♥











































































































 























































































































































 



































































































































przesyłam całusy :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz