GRY

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

41 ♥

siemanko :D
ostatni tydzień wakacji
kurczę dopiero teraz zauważyłam jak czas szybko mi zleciał
pierwszy raz nigdzie  nie wyjechałam
a mimo to mam mnóstwo cudownych wspomnień
ze spotkań ze znajomymi czy nawet wypadami z siostrami ^^
mam nadzieję że rok szkolny też tak szybko minie
chociaż boję się co będzie po gimnazjum (ostatni rok)
tak bardzo chciałabym chodzić do liceum plastycznego a tak wiele stoi na drodze do tego
między innymi dojazd
nieważne
pomartwię się za rok,
byłam ostatnio na grzybach
i stwierdzam iż kocham zbierać grzyby ♥
niby zbyt wiele nie uzbierałam ( pół koszyka )  ale i tak jestem z siebie dumna że wstałam tak wcześnie ( 9.30 ) i wyszłam do lasu choć straaasznie padało, cała przemokłam i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu nie przeziębiłam się
wow sukces :D

na początku miał być motyl jednak chyba wyszła ważka :






































 

















tego motylka zrobiłam jakiś rok temu więc nie jest zbyt dokładny
jednak wygląda całkiem nieźle :D





























































































































































































































pozdrawiam ^^

4 komentarze:

  1. Cudne prace :D Ja też chcę chodzić do liceum plastycznego, ale problem w tym, że ja zajmuję się wszystkim tylko nie rysowaniem i malowaniem a to jest podstawą na egzaminach... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ważka, a jeszcze bardziej, rysunki :)
    Ja mam podobny problem, bo chciałabym iść do liceum na bio-chem, ale nwm jak z dojazdami ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ważki są piękne! szczególnie ta pierwsza!

    OdpowiedzUsuń