GRY

sobota, 11 lipca 2015

60 ♥


hej :D 
jak tam mijają Wam wakacje ? 
bo mi dość leniwie xD
 drugi tydzień mija a ja tak naprawdę tylko raz ruszyłam się z domu 
oczywiście nie wliczając w to podróży związanych ze szkołą  i bursą
jutro znowu muszę dowieść jakieś papiery do bursy ale mam nadzieję że to będzie już koniec.
wcześniej uważałam że pociągi to świetna rzecz jednak teraz po moich wszystkich przygodach z nimi związanych stwierdzam że są straszne, 
wystarczy jeden malusieńki wypadek aby cała podróż stałą się koszmarem.
w poniedziałek wykoleił się pociąg, wydawać by się mogło nic strasznego 
a opóźnienia są aż do teraz -_-  
ale będę musiała do tego przywyknąć
w końcu nie zrezygnuję ze szkoły tylko dla tego że nie odpowiadają mi pociągi xD
taaak dostałam się do plastyka jestem tak bardzo happy :D 
jedno marzenie spełnione ^^ 






 na koniec chciałabym polecić Wam świetną piosenkę ^^
Martin Felix Kaczmarski - Girl




pozdrawiam ;)

2 komentarze: