GRY

środa, 22 lipca 2015

63 ♥

hej ;D
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak wygląda mój dziennik.
Posiadam go już od świąt Bożego Narodzenia a zadań nadal pełno
z jednej strony to dobrze z drugiej jednak już trochę mi się znudził 
i zamiast wykonywać zadania wklejam do niego różne kartki, naklejki,znaczki....
znajdują się w nim również bilety na koncert, kupony, ulotki xD 
ale w końcu to taki jakby pamiętnik więc staram się zatrzymać w nim wszystkie przedmioty 
które będą przypominać mi niektóre wydarzenia ^^
nigdy nie prowadziłam pamiętnika więc można uznać tą książkę za pierwszy xD



 (nie wiem co mnie podkusiło żeby wkleić tu kota xD )



 ( nakapałam tu woskiem ze świec zapachowych, oczywiście zapach jest genialny 
ale zniszczyło to trochę pozostałe strony ) 
oprócz świec użyłam również lakierów do paznokci xD




( łańcuch niestety nie wygląda zbyt efektywnie ale nie mogłam go nie wkleić do dziennika )

( z tym zadanie miałam lekki problem, niby trochę białych przedmiotów zawsze jest ale rzadko który nadaje się do umieszczenia w dzienniku, jednak udało mi się i myślę ze efekt końcowy jest dość znośny xD )

na koniec piosenka 
tak bardzo wakacyjna ^^ 

Deorro Feat. Adrian Delgado & DyCy - Perdóname


pozdrawiam ;) 

1 komentarz:

  1. Podoba mi się ta strona z ,,Bierz co chcesz" (fajny pomysł na wykonanie zadania :D) i ta pochlapana farbą :)

    OdpowiedzUsuń