GRY

czwartek, 16 lipca 2015

61 ♥

hej ;D 
w końcu udało mi się wybrać na zakupy (jeeee xD)
co prawda nie kupiłam żadnej sukienki tak jak miałam w planach
ale za to moja kolekcja książek wzrosła o całe trzy nowiuteńkie egzemplarze
cieszę się z tego tym bardziej iż  niedawno skończyłam czytać mą ukochaną książkę o Anicie Blake dokładnie Taniec śmierci i nocne czytanie zastąpiłam graniem w jakieś durne gry xD 
Aaa zapominałam doszła dziś do mnie również sukienka kąpielowa 
którą zamówiłam jakieś dwa tygodnie temu
już miałam narzekać na pocztę polską 
ale wczoraj dostałam maila że dopiero moja paczka została nadana -_-
więc nie jest źle xD 
opuszczając temat zakupów chciałabym Wam powiedzieć że z całego serca 
polecam wycieczki rowerowe ze znajomymi xD
pomijając fakt że można zgubić "cenne" przedmioty, przemoknąć do suchej nitki
zapełnić pamięć mnóstwem dziwnych zdjęć, wspomnienia są genjalne :D
po za tym to zawsze jakiś tam ruch xD
a ruch na świeżym powietrzu zawsze jest dobry ;D
 




na koniec dwie piosenki 
tak bardzo różne od siebie a jednak obie uwielbiam ♥

Julia Rodrigues & Martin Felix Kaczmarski - Just The Same


K2 - Jutro nadchodzi zawsze

 

pozdrawiam ^^


2 komentarze:

  1. Też uwielbiam wycieczki rowerowe! ZWŁASZCZA ze znajomymi :)
    Bardzo podoba mi się ten rysunek, bransoletka z pomarańczami też jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. smutna piosenka :( mam nadzieję, że wszystko git

    OdpowiedzUsuń