GRY

wtorek, 28 lipca 2015

64 ♥


hej :D 
Jak to się stało że połowa wakacji za mną a zrealizowanych planów tak mało ?
przynajmniej udało mi się trochę porysować xD
kurczę jak trudno się skupić gdy mały łobuziak łazi ci po pokoju i czyta co piszesz -_- 
aaa no i oczywiście ciągle gada: wydrukuj mi coś, nudzi mi się, pograj ze mną w piłkę  i tak w kółko...
no cóż na nudę nie mogę się skarżyć xD
Ostatnio postanowiłam że zwiększę odrobinkę swą aktywność fizyczną
i przyznaję że codzienne bieganie, spacerowanie czy jazda na rowerze już nie jest aż tak straszne
a nawet stało się przyjemnością i chwilą odpoczynku ^^






piosenka ♥ : 

Tom Odell - Another Love 


pozdrawiam ;) 

3 komentarze:

  1. Świetny blog, trafiłam tu przez przypadek, ale podejrzewam, że już zostanę:) Rysunek jest świetny, no i bransoletki też urocze, a do tego jeszcze Another Love<3
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy:), rysunek jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta bransoletka z wąsem :) Ale rysunek też jest świetny!
    Another Love to moja ulubiona piosenka Toma Odella. Ostatnio słucham jej na okrągło :D

    OdpowiedzUsuń