GRY

sobota, 3 maja 2014

20 ♥

cześć ^^
hmm postanowiłam ostatnio że wszystkie rysunki itp. będę robiła wolniej i staranniej
mam nadzieję że wam się spodobają
oszalałam na punkcie gry operation X
gra ktoś ? 
niby taka prosta gra a wciągnęła mnie na maxa :D
w końcu trochę upragnionego spokoju
przez te kilka dni była u mnie rodzinka
więc o spokoju nie ma co mówić
dzieciaki mnie rozwaliły
zrobiły z kanapy zjeżdżalnię
biegały po całym domu
myślę że było tego znacznie więcej
lecz tak szczerze jakoś nic nie przychodzi mi teraz do głowy  :D

dziś dwa rysunki :















 




































 



















 

















ten rysunek wykonałam na religii
mieliśmy jakąś luźniejszą lekcje
i babka kazała nam rysować
jest niedokończony
tak szczerze nie mam ochoty go kończyć











































  

2 komentarze:

  1. Śliczne rysunki :)
    Zapraszam do mnie -http://bajkakornelii.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, ten ostatni jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń