GRY

czwartek, 8 maja 2014

24 ♥

hej :D
mam bardzo zniszczone biurko (pocięte, poklejone... )
więc postanowiłam że kupię sobie jakąś podkładkę
wypatrzyłam dziś silikonową w biało-zółte wzorki
mam nadzieję że będzie dobra :)
hahaha na normalnych blogach piszą o nowych ubraniach czy dodatkach
a ja o podkładce :D
muszę wam coś zdradzić ♥
niedawno zauroczył mnie pewien chłopak :D
mam na imię Adrianna
a on Adrian
więc wiecie Adrianna zakochała się w Adrianie :*
powoli zbliża się koniec roku szkolnego
więc niewiele mam czasu żeby do niego zagadać
lecz znając mnie pewnie tego nie zrobię -_- 
słuchaliście piosenek na Eurowizję,
jak myślicie mamy szansę wygrać ? 

dziś dwa rysunki i zawieszka :












































































































































































pozdrawiam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz