GRY

sobota, 24 maja 2014

30 ♥

siemanko :D
jak wam mija weekend ?
bo mi nawet nieźle
miałam dziś strasznie zabiegany dzień ^^
myślałam że pośpię sobie przynajmniej do 10 
ale musiałam wstać o 6.30 -_-
ponieważ jechaliśmy na targ
tyle chodzenia tylko po to by kupić kilka kwiatków
spotkałam nawet paru znajomych
potem na duuuuuże zakupy
udało mi się wypatrzeć cudną sukienkę *-*
białą w jasnoniebieskie większe kwiaty i mniejsze żółto-różowe
i oczywiście nie obyło się bez kupna butów 
jedne są pomarańczowe z paroma różyczkami na przodzie 
drugie zaś czarne z ćwiekami :D

dziś rysunki : *-*













































 















































































































































 




























































































 


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz