GRY

sobota, 17 maja 2014

27 ♥

hej ^^

ten tydzień jak większość był strasznie długi i nudny
myślałam że przynajmniej w weekend odpocznę lecz chyba nici z tego
dziś przeczytałam lekturę i sprzątałam w pokoju
jutro zaś mam odrabiać lekcje i uczyć się na kolejny sprawdzian  -_-
przydałoby się trochę więcej wolnego czasu 

hmm dziś około 30minut odwiązywałam zawieszki od piórnika tylko pot by przywiesić je potem na ogromniaste kółko i  doczepić znowu do piórnika :D
ale jestem zadowalana z  efektu końcowego
na połowie kółka zawiązane są kolorowe sznureczki które wyglądają cudnie ^^
dowiesiłam jeszcze parę nowych więc jest ich chyba teraz około 30
może w następnym poście pokaże wam jak wyszło :)

mam ochotę obejrzeć jakiś dobry horror lecz nie mogę znaleźć niczego ciekawego
dacie jakąś propozycję ? :D

dziś ozdobiony pojemnik po cuksach i donaty  ♥
wyszło straaaaasznie  dużo zdjęć :D
więc post będzie najdłuższy ze wszystkich które dotychczas dodałam  :























































 
























































































































































































































































































































































 
















pozdrawiam ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz